Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Αλλαγή σχεδίων για την κατασκευη του λιμανιου απο το ΥΠΕΧΩΔΕ...

Απ'ότι φαινεται ή η δουλειά ειναι καλά στημένη ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
Το παρακάτω απόσπασμα είναι απο σημερινή κρητική εφημερίδα και περιγράφει για αλλαγές στην Κρήτη και "αναβάθμιση" του νομού!!!!Ενω πρίν 21 ημέρες η ίδια εφημερίδα μας έλεγε, λόγω έλλειψης σοβαρών κονδυλίων αναβάλονται τα "μεγάλα 'εργα"!!!!



Τι αλλάζει για την Κρήτη το Χωροταξικό


Σε μερική αποκατάσταση του αρχικού σχεδίου για την Κρήτη προχώρησε το ΥΠΕΧΩΔΕ στο τελικό κείμενο του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού που θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή πρίν το Πάσχα. Δυστυχώς το ΥΠΕΧΩΔΕ αν και αναβαθμίζει το Ηράκλειο ως πρωτεύοντα πόλο επιμένει να παρουσιάζει την ανάγκη δίπολου με τα Χανιά, δεν ξεκαθαρίζει το θέμα του αεροδρομίου στο Καστέλι-ενώ υπάρχει ξεκάθαρα η Τρίπολη-ενώ τοποθετεί στο λιμάνι του νότου τον εμπορευματικό σταθμό και τη νέα μονάδα για φυσικό αέριο.
Ειδικά για την Κρήτη το Χωροταξικό επιμένει στο δίπολο Ηρακλείου-Χανίων με περισσότερο ρόλο στο Ηράκλειο, ξεκαθαρίζει τα των λιμανιών (με το διαμετακομιστικό στο νότο και τίποτα παραπάνω), του Βόρειου Οδικού Αξονα, την μονάδα για το φυσικό αέριο, αλλά στο θέμα του αεροδρομίου προκαλεί τεράστια ερωτηματικά: Δεν χωροθετεί στην ουσία το νέο αεροδρόμιο Καστελίου (ενώ το κάνει για την Τρίπολη) και υποβαθμίζει αισθητά τον ρόλο του αεροδρομίου Ηρακλείου σε σχέση με αυτό της Θεσσαλονίκης, το οποίο αναβαθμίζεται σε κόμβο έναντι του Ηρακλείου που χαρακτηρίζεται ως απλός διεθνής αερολιμένας.

Όπως αναφέρεται στο σχέδιο προβλέπεται:

Για το λιμάνι του Ηράκλειου και το λιμάνι στο νότο τονίζεται:

«Ο λιμένας του Ηρακλείου, στο χρονικό ορίζοντα εφαρμογής του Πλαισίου, κρίνεται σκόπιμο να επενδύσει περαιτέρω στην ανάπτυξη υποδομών ακτοπλοΐας, φιλοξενίας κρουαζιέρας (κυρίως) και θαλάσσιου τουρισμού. Η εμπορευματική του δραστηριότητα εξαρτάται από τη δημιουργία εξειδικευμένου κομβικού λιμένα εμπορευματοκιβωτίων (hub) στην νότια Κρήτη, την ενεργοποίηση του Αδριατικού/Ιόνιου Θαλάσσιου Αυτοκινητόδρομου των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και από την αύξηση του όγκου αλλά και την αλλαγή του τρόπου διάθεσης και εμπορίας των αγροτικών προϊόντων της Κρήτης. Συμπληρωματικό ρόλο προς αυτόν του λιμένα του Ηρακλείου, στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, μπορεί να επιτελέσει ο λιμένας της Σούδας. Υπηρεσία (hub) προτείνεται να υποστηριχθεί και από νέο εξειδικευμένο λιμένα στον νότιο-κεντρικό ή νότιο-ανατολικό άξονα της Κρήτης, ο οποίος θα εξυπηρετήσει τη ναυτιλιακή μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Άπω Ανατολής-Ευρώπης.


Το παραπάνω κείμενο είναι άρθρο απο τοπική εφημερίδα


περισσότερες πληροφορίες εδω:


http://www.patris.gr/articles/128304?PHPSESSID=7387c2387c71e45d1f246127edecee48
http://www.patris.gr/articles/128304/71270

2 σχόλια:

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Δ Η Μ Ο -ΚΡΑΤΙ,,ΑΑΑΑΑ..........

Στην Ελλαδα,Δημοκρατια αποκαλουμε
τη γνωμη και την αποψη των λιγων.
Εχουμε εκλεξει ενα κομμα,
οπου το 60% του λαου,
δεν το θελει για κυβερνηση.
Οι νομοι εχουν φτιαχτει,
ετσι ωστε να εξυπηρετουνται,παντα,
τα συμφεροντα των οσων εχουν οικονομικη δυναμη
και πολιτικη ισχυ.
Η Νεα Δημοκρατια με την αριστη συνεργασια του Πασοκ,
εχουν διαμορφωσει στην Ελλαδα ενα αριστο συστημα
πελατειακων σχεσεων μεταξυ Βουλευτων και πολιτων,
με αποτελεσμα ο κοσμος να κρεμεται συνεχως
απο τα αρχιδια τους.
Το κερασακι στη τουρτα,περα απο το ασφαλιστικο,
ειναι η ιδιωτικοποιηση της Παιδειας,
που κυριο στοχο εχει,τη μορφωση των λιγων
και την υποβαθμιση του μορφωτικου επιπεδου των πολλων.
Ειναι απο την παγκοσμια ιστορια γνωστο,
οτι κανενα ολοκληρωτικο καθεστως
δεν θελει να εχει μορφωμενους πολιτες...
Οποτε,καλο ειναι να αντιδρασουμε τωρα,
οσο εχουμε ακομη καιρο,
πριν μας αποχαζεψουν τελειως...

τώρα και το λιμάνι στο τυμπακι
έρχεται σαν κερασάκι στη τούρτα .
καιρός λοιπόν να τούς κόψουμε τα αρχίδια ...αν έχουν

Αρκαλοχωρίτισσα είπε...

Ευτυχώς εσάς δεν θέλουν να σας κάνουν Τυμπακόυπολη στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού και της ανάπτυξης.Εμάς θέλουν να μας αλλάξουν -εκτός από τα φώτα- και το όνομα!!!!